Blogger Layouts

Sunday, May 27, 2012

kekuatan

ohh , aku nak menghancurkan . okeyy lawa blog hang weii . tak pa aku sabar dan diam . aku orang buad dekat aku apa pun tak pa . aku akan diam . aku mintak allah bagi aku kekuatan . aku akan ikot apa umi aku kata . biar orang nak buat apa . tapi kalo allah bg terjadi sesuatu perkara pasti ada hikmah . ya allah kuatkan aku ya allah . sesungguhnya aku tiada niat . apa yang aku cakap hanya lah kebenaran . aku percaya depa . umi gn bapak suka aku kawan dengan depa . tapi apa ini yang aku dapat , cubban apa lagi selepas 1 satu . tak pa . aku ucap dkat hang TERIMA KASEH KAWAN . hang tengah bahgiakan hari nie . aku doakan kebahgiaan hang kekal sampai bila2 walaupun nie yang aku dapat . okeyy . aku akn pretand mcm tadak apa2 . dalam hati biarlah allah ja tau . terima kaseh banyak2 . ya allah kalo ini yang terbaek untuk aku . aku terima dengan redha ya allah :) aku syukur atas ujian mu ini :)

ASSALAMUALAIKUM .

No comments:

Post a Comment