Blogger Layouts

Sunday, May 27, 2012

allah

ASSALAMUALAIKUM ,

hidup aku mula pelan2 bahagia . tapi entah aku masih terasa dengan si dia . tak pa itu jalan yang dya fikir untuk aku . alhamdulilah , cuma semoga apa yang dia pikir itu betol . ALLAH  tahu segala2nya kebenaran ALLAH tahu . umi kata kebenaran ada tak p mana . aku yakin dengan doa umi . terima kaseh au kawan . umi suro aku sabar dan diam ja . biar apa orang nak fikir itu tak buat apa2 untuk diri kita , yang penting apa yang ALLAH fikir . aku bersyukur dkurniakn seorang ibu yang amat perihatin dekat aku . alhamdulilah . aku akan ingat sampai bila2 . selagi aku boleh bersabar selagi itu aku akn bersabar . hang cuma fikir perasaan hang . perasaan aku ada hang fikir ? hati hang aku kena jaga . hati aku ? kehendak hang aku kena ikot . kehendak aku ? tak pa buatlah selagi mampu . semua hang ja terbaek . apa yang aku buat semua salah dipandang orang . berfikiran la buruk tentang aku . terima kaseh , andai kata allah tunjuk kebenaran yang sebenar , somga hang dapat faham apa yang aku sampaikan .

ASSALAMUALAIKUM .

No comments:

Post a Comment