Blogger Layouts

Friday, December 7, 2012

ASSALAMUALAIKUM :)


WAH ! dah lama aku tak update blog . haha nie update balek . rindu blog aku . weee ! hum life aku sekarang acana ek ? aku dah jadi BUDAK LEPASAN SPM . haha . aku dah besaq tanpa aku sedaq . haha . aku dah start keja . ya ALLAH letih sangad . esok aku shiff noon ! haha . sekarang aku sayang sangat2 kat fmly aku bertmbh sayang + akrab segala2nya cuma famly aku . rindu gila kat sepet dayah tuu tapi ttaw bila leh jumpa . dengan aku keja lagi letih balek jaa taw lapaq ! nak tidok . nie hmm tah laaa . dugaan laen yang ALLAH uji pulak . haha . kan kalao ALLAH uji tanda dia sayang kita . orite setel pasal tuu . rindu kat kaka aku soqang nie . dia ablek 21 nie , yaa ALLAH SERIUS rindu gila ! then aku dengan AWAK tuu kan . jadi apa eh ? jeng ! jeng ! jeng ! . haha . macam2 dugaan yang ALLAH uji . aku tak kuat kdg2 aku kuat , haahaha ! btw aku dengan dia until now kami tak couple . sbb sama2 tanak . aku dengan dia mcm besa berkawan . andai ada jodoh ada , doa sentiasa . insyaallah . still conct sekarang sama2 tunggu resault spm . insyaallah .. sekarang aku dah start keja . then nak keja sebulan . dapat gaji nak blah . haha . then tunggu plkn pulak . insyaallah :) oke lah . babai .

ASSALAMUALIKUM :)

No comments:

Post a Comment