Blogger Layouts

Wednesday, March 28, 2012

mengata

ASSALAMUALAIKUM !

ya allah , aku manusia biasa . kau bagi aku rupa mcm mana pun aku bersyukur ya allah . tapi salah ka aku mempunyai rupa sebegini . bibir sebegini . kenapa mereka tak berhenti2 mencacai aku ya allah . aku perlu kekeuatan mu ya allah . aku tak tau nak mengadu dekat sapa lagi ya allah . budak laki kelas aku tak berhenti mengata pasal rupa aku ya allah . aku sedih aku pilu . aku perlu untuk cerita apada seseorang . tapi tadak sapa . cuma blog ny aku boleh luah ya allah . setiap kali solat sahaja aku boleh berdoa meminta kepada mu . aku tak boleh nak cerita kat bapak mcm dulu lagi sbb bapak sakittt . aku perlu apaham sebagai seorang anak . aku hanya mampu minta kekuatan kepada mu dan kesabaran :) ya allah , tolong la hamba mu ini . bagia aku kekuatan .:) cuma ini yang aku minta . kekuatan dari mu . bagila depa yang mengata dekat aku balasan yaa allah . balasan yang sepatutnya dantaufik hidayah :) amin ..

okelah nak out dah

ASSALAMUALAIKUM .

No comments:

Post a Comment